Monday 12 December 2011

tak de tajuk,,sume nyer random,,

bila kaki like buat ape buat ape yang diaorg suka,,yes!KAKILIKE!..mestilah suka like,,,
watever,,sememangnya facebook punye notification sangat penuh,,,ye!,,like laa banyak banyak pun takpe,,x marah pon,,kalau lahh mengelike status,gmbr album segala bagai tu boleh mndatang kan duit kepada orang yang di-like tu,,,aku rase aku dah kaya!!!,,,ha! satu kali like seratus ringgit,,bila notification aku ade 100 like,,,
kaya laaa sengal!!!
but then..sebenarnya penat nak layan orang yang suka mengelike,,tp nak buat macam mna,,tetikus dieorg ade kt tgn masing-masing,,hak korang lahh nak tekan pape pun,,saya tak menghalang,,tapi bila dalam mase 3 minit,,notification ade 70 like,,>>haishhh,,paham sendiri laa perasaan tu mcm mne..
inikan benda yang selalu kita klik?..kalau lahh bole buat duit:)
ha!cuba tekan ni>>x boleh?...alahamdulillah,,stupid statement,,dah terikut orang yang suka like,,,korang penuhkan notification aku dengan LIKE,,aku pun nak ikut korang laaa...
Arieysha Aris , habis sume akak komen kamu like knp ? -__-

maaf laa kak az..saya terikut kawan kawan saya,,pengaruh yang terlampau besar...
ia nya sangat menyemakkan noitf kan?...

tutup buku pasal like!

muka baru,,,

hacker!!ape laa yg korang buat..tak baik>>cis,,sekadar memesan,,kesian budak2 tu kene hackes
saya yang kebosanan sekadar memesan,,,
>>how to stop social network hacker,,dgr citer page ni berkesan?!..let try,,huisshhh,,bahaya kot benda ni,,,,,kalau kau nak hacked fb orang nak ckp hai ke?>..bolehh terima,,ni post entah ape benda  yang tak elok,,,pe salah orang tu kau nak kenekan...

adelahh tu,,maybe berbaloi kot korang wat... cmtu..lantak korang lah!


what?how can?..

kesian spe yang kene!!!!

mengucap banyak ye....
biar je dieorg tu,,,




No comments:

Post a Comment