Friday 9 December 2011

bila kita boleh buat orang senyum,itu bermakna kita pun akan senyum:)

berakhir sudah pencarian %$%^& ini,,,
 ·  · 22 minutes ago
 

kalau laa spe dpt tau ape maksud %$%^&>>>,,pandai-pandai laa korang,,

what can i say now is NOTHING! but rase macam happy sangat bila dia mengadu kat aku n aku try to soft kn balik hati dier,,>>just then,,nak sattlekan problem org yg cmburu pun susah jgak kn,,

tp semua tu akan sattle(bkn lahh sattle pun,,cume nak bg dier tak terlampau stress),,OK!semua tu akan sattle bila dia dapat senyum,,walaupun SIKIT!

ala weyhhh,,,aku kesah ape sikit ke banyak!?,,janji kau snyum laa jgak,,

dan,,itu akan bikin saya senyum jugak!..aduhhh,,lucu banget yaaa!!

sometimes i feel like myself like "kaunter aduan",,x pe!kau nak mengadu bnyk mne pon aku tak kesah,,aku akan tlong kau slagi boleh,,selagi kudrat aku mampu nak tolong>>cis ayat tak boleh bela lagi ke??!!!.


i feel happy because today i make someone smile :)..alhamdulillah
 ·  · 16 minutes ago


lastly!!!,,yeah! good job ariey!


biarlah post ni pendek,,tp ni post yang aq rse pling best dlm idup aq,,yes!aq nak gelak puas-puas!!

No comments:

Post a Comment