Wednesday 7 December 2011

eh! kita dalam blog siapa ni?,,famous laa KITA..

hello people there,,let me introduce you to my buddys in this world,,,,(over)

woah,,,sekolah kebengsaan kg baharu lanjut,sepang menjadi titik permulaan kami mengenali antara satu sama lain>>skema laa ayt kau,,(xpe,,teruskan.mengekalkan bahasa ibunda),,mula-mula 2006,,hahahah,,aku masuk sekolah ni darjah 4,,elehh,,sekolah baru,,uh-,-''xde  kawan,,mengharap ada kawan  biler masuk skolah baru,,lalalalalalal,,,ok!aku diletakkan di kelas yang aku rase boleh dikira berapa orang yang pakai baju putih termasuklah AKU!,,awal tahun kelas tu macam biasa je,,duduk dua dua,,yes!aku duduk dgn someone,,[dirahsiakan],,haha,,pastu lama kelamaan kelas tu,jap!lupa nak bagitau nama kelas..>>kelas tu nama nyer 4(lupa laa,,)maaf! :(,,haha,,back to the story,,lama-lama kelas ni duduk dalam group,,yeah!dalam group yang aku duduk ni ade 5 orang budak perempuan,,lepas tu tiba2 rapat,,hahhaa,apelaaa,,,
nama>>masih dirahsiakan-,-'
end of the 2006,,baiklah,,kami dah melangkau ke darjah lima,,dan baju sekolah aku dah tukar warna,,ia menjadi biru,,ala-,-; pengawas sekolah rendah>main-main je.hey!aku satu kelas dengan grup lima orang kelas taun lepas,,woah!!!,,xpe.bila ade kerja grup je mesti ade satu grup tu kitaorg,,lalalala..klu satu grup nk 4 org,,xpe,sorang mengalah,ade one day tu,cikgu adekan pertandingan,,pastu grup kami dinamakan 'limited group'..hahaha,,cikgu cakap,terhad sangat ke?..sedangkan kami pakai hentam je bagi nama tu,,lalalalala,,, :),,eh2,,dah nak masuk darjah enam laaa,,,
nama?..nantilah>sekejap je lagi
end of the darjah lima:),,wow!its UPSR  years,,n it also senior year!!!!arghhhhhh,,,cool~~~hahah,,eh!masih bersama lagi berlima,,tapi,,yang happy nyer macam ditambah je group ni,,,xpe,,welcome then~~..hahah,,nama je taun upsr,,tp rasenyer mcm bnyk gelak dr belajar,,ala,,darjah enam..tau ke nak duduk diam2 dan BELAJAR!eh2..kecik2 lagi dah tau kapel ek?..pelaaa,,main2 je tu,,mne de serious-,-'cool beb~~-,-',,,,,,hello people,,it's upsr!..wow,,ala,,korg bedal je!,,aku!?,,aku pun bedal,,x pikir pape pun,,rezeki masing2,,kita mne tau,,,tuhan dah dengar doa kita,,,dapat xdapat tu adat,,maybe ade rezeki masing2 kt tempat lain,,eh! dah habis skolah laaa,(boleh ke kita jumpa lagi?)boleh punya! rumah sejengkal je..
end of the primary school!!!,,hello secondary school-,-'
eh!dah form one,,wow,,be junior back laaa kwn!,,hey!kita sume same skolah laaa,,cume sorang je terlepas pergi skolah sukan,xpe..she will be alright there,,kn?..ala,,aku cuma sama klass ngan sorang je laa..yang lain sesi petang,,xpe-,-',,still boleh say HEY! kn?..hahaha,,blablablablabla,,,bulan6 aku dapat surat,surat tu menyatakan aku dicampakkan/diletakkan ke sekolah sains bagan datoh,,what the hell! jauh nyer skolah tu,,PERAK beb!~~terimalah seadanya bahawa anda telah diletakkan di situ...ok!bye seri sepang!..hello sabda!wow!its a big school..xsame weyhh ngan seri sepang,,,bosan! maksud aq skolah kt perak tu,,ouh-,-'hey!aq ingat skolah jauh x boleh jumpa dgn mereka2 yang sekepala ngan aku,,but,,lain jadinya,,bole citer setiap kali sbp balik,,aku akan JUMPA mereka,,lalalalalala,,sme je aku rse,,n IT HAPPEN TILL NOW LAA,, remember this,,bila jumpa satu je yang kita hadap,,ia adalah cendol!,,ececeh,,orang slalu  gathered kat mid valley,alamanda,klcc,,kita?,,warung cendol je beb!,,alalalal,,,murah je kot..xyah kuar bnyk kos..wah!!!!!!!!!!!!....
~THE END STORY SENGAL~~
OUh,,,,forget something laa sayang <3,,here the THE BOLD AND THE BEAUTIFUL
  • nur arissha shafiqa bt mohd aris
  • nurul halida bt abd aziz
  • nurul ismanorshafira bt ismail
  • nur khairunnisa bt maidin
  • nurul syazwani bt sanusi
  • mohd nazarul najmiey b saidi
  • mohd nazarul nazmiey bin saidi
  • hibatullah bin zakaria
  • mohd hafizi bin norazmi
  • mohd nazrul alif

here is my hero and my heroin~ iluvthemsomuchthanever..

No comments:

Post a Comment