Wednesday 14 December 2011

heyp!,,tiba2 teringat,,tak dapat cerita,,aku manaip je laa

seorang diri makan kat dapur,,haishh,,seram laa weyhh,mane tak nyer,,baru habes tengok citer hantu sorang-sorang!!n hari ni aku mintak mcm2 kat ayah,ibu,abang,kakak segala bagai>>aku mintak milo!!
haah,,bangang!..aku dah sangap MILO!

bila dah siap buat milo,aku terduduk sorang-sorang kat dapur!>>haishhh,,apelaa aku buat  sorang2 laaa..yes!something yang aku ingat kawan-kawan aku buat dekat SEKOLAH MENENGAH SAINS BAGAN DATOH!,,
milo tabur!.ececeh,,kononnyer macam mcflurry,,dan aku pun lakukan benda yang sama sebab teringatkan kawan-kawan..
ini mcflurry milo:)sedap;)

watso ever,tak dapat laa macam real nyer mcflurry,,tp,sedap laa beb!nikmat milo tu,,haishh!!haha :)

new jeans>new blouse<

wow!awesome!!memanglah tak dapat follow "window shopping"but then,,haishh untung duduk rumah,,terasa dihargai laa plak,,cool~,~

ape lagi?
princess hours--->camp rock--->high school musical
find!orang sibuk ombak rindu,breaking dawn,,aku tiba2 sangap nak tgk citer2 ni,,wth~
kwn aku gelak!>>terbahak2 plak tu,,skali tnyer,,ko ngah wat pe?..tgk citer camp rock,,
this time<aku plak gelakkan dia!yeah!puas!<<statement yg jelek!-,-'
watever dude!sejak bila lahh aku pandai menaip "watever",,baiklahh,,ape2 je laaa
hahahahah:)

adelah skrip yang sempat aku petik,kupas,ambil dr citer princess hours
"bringing your dream,you can achieve them"
what a beautifull word?!!hahah,,aku tau ade yang cakap"huh,,ayt cmni kau kata sedap,menarik n papejelah korang nak merepek"hahahah
yes!ia menarik,,tp,,smpai sekarang aku tak dapat lg cari meaning nyer..malas!memanglaahh,,mne nak jumpe klu malas<<wateva!
mangikut google translate
"menjadikan impian anda,anda boleh mencapainya"..hahaha
simple meaning laa syg,,
but,ade yg tersirat ni,,,:)
what?cofesseion?..gila ke kau?!tak nak aku,,malu laa weyhh,,mahal ayat tu,,tak perlu tak perlu(maaf-,-')
good!jual mahal skit beb>>

bila dah gian nak menulis,,wooiii,,x cukup nak blogging kau nak menulis lagi,,kejadah nyerr kau ni,,kjp nak menaip,kjp nak menulis,,pe kau ni,,
"haishh,,pahamlaahh,,aku nak tulis buku nilam laa kwn"..
"cuti2 ni pun kau nak nilam jgak ke??xpayah"
"biarlahh aku nak me-nilam sebentar,,bosan laa sengal"
"skang kau bajet nak citer kau dah bace buku banyak laa"
"mne ade!..klu ye pun npe?..kau jeles?huh-,-'"
"eleh,,bpe bnyk buku je kau nampak kau bace,,cuti ni?"
bnyk tnyer lahh kau,,perlu ke nak jadi mcm CSI nk tnyer bnyk2 mcm ni,,bkn nyer aku bunuh org,,
bising nyer bising---dah 2 minggu aku cari buku nilam..hasil nyer>>

sedih,,laa..buku tu dialihkan dan sampai sekarang tak jumpa!! :(

huh-,-'ibu tanyer akak nak plan gi mane2 x?
maaf,,ibu>>akak tak pandai nak plan,,sebab tak tau tmpat nak pegi,,
one more klu plan,,ala,,,TAK PANDAI!..
takpe,,random je,,jalan2 je laa mne nak pegi..
akak follow!!..duduk rumah lg best,,tp jgn pegi tempat yang banjir sudah!>>hahaha

yes,i done my update!!lalalalala,,,
hahahaha,,,ini yang saya fikir sepanjang hari ini!
what?..8 days go to result,,
tkut laa weyhh,,
f3 seluruh malaysia,,

>>>menurut perintah:sultanah ariey<<<


No comments:

Post a Comment