Saturday 3 December 2011

pengorbanan menjadi seorang pelajar:)

ni bukan semua:)..ade lagi...
one day..aku tanya dekat ibu,"ibu,akak nk pindah taun depan[after PMR],,bole x?"pastu ibu cakap"buat ape akk nk pindah,rugi je,,"dan aku pun diam...
pada suatu hari,,kawan2 sekelas aku pun borak2 sama-sama,,tiba2..adelah sorang ni cakap"aku nak pindah tapi aku sayang kawan"tgh bising-bising,,tiba-tiba senyap! semua pandang dia(sebenarnye takdelah semua) lagi sorang menyahut"betul tu..betul sgt!aku dah lame nk ckp,,tp aq snyp je"..(ini bkn di reka:)
TAKUT NAK TINGGAL KAWAN
ok!ibu pernah cakap,,semasa kita menjadi seorang pelajar,,ade satu pengorbanan yg kita kene buat!!,,BAIKLAH...(dlm hati)..----->berpisah dengan kawan!yes,,itulaa pengorbanan nye..
aduh,,mcm x snggup je..
hey!aku sayang Z-BOES laa..
haissshhh,,,x leh nk citer,,one of the kenangan yg x leh nk rase pahit ke..manis ke,,,"MAJLIS PENUTUPAN blablablabla",,,hhmmmmmm,,x sampai hati nk citer,,xpelaaa..biar jadi rahsia KITA,,,
 sahabat yang x pernah senyap,,tp bising diaorg "best"
 dia ni "paham"problem aku
:)
hhahahaa,,,,,xleh citer dah,,nk nanges dah nii(ini di reka),,,kdg2 kalau pkir balik mmg nk nanges..tp itu satu PENGORBANAN,,org selalu cakap"kalau ade jodoh kita jumpe lagi",,aku percaye ayat ni,,,
hello people <3
azizi,naquddin,fatieha,anis,ecah,iena,haziq,syafiq,nawal,intan,mizah,fatin,ainaa,ainin,sonia,alin,dibah,najwa,azri,nick,faiz,adika,syamil,arif,nurin,suhailah,farhana,, 
semua orang nak cakap diaorg sayang bdak klas diaorg,,so..aku pon nak ckp "AKU SAYANG DIAORG laaa.."

2 comments:

  1. Haha, eh ada gambar aku lah ;D Kalau cijan tgk ni mesti dia bangga. Haihh -.- Btw, aku dh follow blog kau (;

    ReplyDelete