Thursday 8 December 2011

the place that people can feel everything :),,dear friends!

ouh,,,what?..terase nak cakap macam tp tak tau nak mulakan mcm mne laaa,,
lalalalalal,,,blablabla,,,

rasanya nak tujukan post ni dekat....
khairunnisa maidin ;)
---->hahaha,,kau!thank you weyhhh,,sebab SELALU sangat tumpangkan aku kalau kita gathered sama-sama.
alololo,,,tahun depan kau pindah kan?..that mean"aku kene suruh ibu belikan motor"...yela,,kalau nak gathered,xde transport mcm mne nak gerak,,,TAMBAHAN PULA,,aku dah pandai naik motor!..sakai=,='...
well!thanks alot dude! ;)

halida aziz ;)
woah!kawan setia "mukabuku aku"..lol!..luv u lot laa ida!..haha..main POKE kt facebook,,sengal je!..keep it touch dude,,don't ever lost contact laa...never!..hahaha,,,the best of you is
  • kau gelak=,='
  • food stuff when i come to your house>>mse raye je!..
ok!..nthing to say..but,,,blablaalblalala...nice to meet you laa ida aziz

shafira ismail ;)
o0o0o...i got a friend yang bole main pedang,,,dun't play play,,,wakil johor plak..lalalalala...cakap je ko nak hangout ngan dier,,gerenti confirm punyer boleh!,,yang terbaik tentang anda is
  • kau kacau najmiey
  • when a person in trouble,u try to solve the problem
  • yes!kau gelak ;)
  • your father,,cool `~~~
  • this is the best!..abg kau(sumpah sengal=,=')bangang je
thanks cause being my fren,,keep it touch!?>>

syazwani sanusi ;)
thanks dude kerana sudi menjadi kawan aku-,-'

najmiey saidi :0
lalallaa,,,i call him "hero"...thanks bro!,,hahaha,,fira ngan nisa kata bdak ni tkut kat aku?..what?,,,world try to lying me laa weyhhh...kau tipu,,mne ade dier takut,,cume dia selalu KALAH je!lalalalal...kalau kau mmg takutkan aku pun,,terima kasih kawan,,hahaterasa diri begitu tinggi,,blablbalab...>najmiey:kau nak argue ke?...nnty kol aku klu nak argue/komplen,,lol :P,,,one more thing!>>xpelahhh,,nnty2 lahh aku ckp kat kau,,

nazmiey saidi :0
woahhhh,,,,hey,,kawan aku ade yang kembar laaa,,,bangang laa aku!,,=,='xde papepon nak cakap pasal bdak ni..>>woahhhh,,jahat laa!,,jap!..ha!ade2,,dier ni slalu xde bila kami sama2>>pehal la  kau amy!amy?.yes!kami panggil dier amy,lalalal,,,sampai part ider ke otak aku blank!,,ha!kawan2 aku yang dekat sabda ade yang suke dier,,sbb org kate dia ni kacak! ala...dunia nak tipu aq lagi,,,ouh,,ok! dierowg x bkak mata lagi..mne ade dier kacak,,>>maaf kawan!,,hahahaha,,one thing that i like bout "amy",,,bila dier kabut!..that all thank u!

hafizi norazmi :0
dier awesome! senyap,,tp skali membebel,,x akn stop,,xpe!bk slalu dgr suara emas kau!
knp saya cakap dier awesome?!..sbb dier ade video yang best pasal dance dier!!,,hey bro!gudluck for ur showdown next year,,>>smpi dier lg laa aq blank x tau nk ckp pe<<maaf fizi!

hiba zakaria :0
hey boy!,,,feel lucky dpt kwn seperti anda,,terase mcm kawan alam maya~ ~~~mne kami pegi mesti kau x de!,,xpe,,kau kan kawan alam maya!,,kitakan slalu bercakap tp x bersuara!..

alif ;0
thanks sbb jadi kawan aku-,-'
lalalalala...post ini disebabkan aku bosan campu gian nak jumpa korang,,,

No comments:

Post a Comment