Sunday 4 December 2011

Dunia yang dipenuhi dengan novel,,

hello people there!
pertama kali  aku diperkenalkan ke alam"NOVEL" pada akhir tahun 2010>mase aku form two,,itu pun teragak-agak lagi nak baca laa...baru aku sedar yang membaca novel tu best!--->macam berada di alam lain[huh-,-'sengal] itu pun aku dah bosan sgt tak tau nak buat ape,,aku pun curi-curi baca novel dia..
lalu kawan aku pun cakap
kawan:hah!baru kau tau baca novel tu best,,dulu cakap,,kalau baca novel sengih sorang-sorang konon,,huh!kau      tgk skarang,,,kau plak yang senyum sorang-sorang

baiklah>>aku faham,,ok!,,teruskan membaca novel,,terima kasih SABDA mengenalkan aku ke dunia yang dipenuhi dengan novel,,kalau tak agaknya jadi katak bawah tempurung je kot,,

andai itu takdirnya,,=syed adam aizril + alia,,,fuhhh,,,orang kata kalau baca boleh meleleh air mata,,,jadi aku pun baca laa novel yang dikhabarkan sedih ni..ok!ia benar-benar sedih,,tapi aku takdelah meleleh air mata.
next novel!!!

kau dan aku:: farish ngan farisya,,(org kate sweet giler) baiklah,,,saya cuba!..xdelah manis sgt,,
next novel please!!!!

lafazkan kalimah cintamu: tengku ryan ngan tengku aqilah,,ini best!..baru puas bace kawan..!!!600 lebih plak page dier...sgtlah puas!

ape lagi novel yang dah muncul depan mata aku..

  • bicara hati
  • ombak rindu
  • tak semanis impian
  • tak seindah mimpi
itu dikira novel lama-lama,,yang baru tak payah citer

  • sundae and coke 
  • cucur dan kopi'o
  • yes boss
  • maid
  • AA + BB
bnyk sangat laa,,tapi the best one adalah
 tengku khuzairy,tengku ezairy,mimi atia,,ceritalah benda ni kat sabda,,cakap je tajuk mesti dah tau ceritanya macam mane..
fuhhh,,,gian kot nak bace novel ni bila kitaorang tau novel ni sambungan novel yang atas tadi...best giler nyer ,,


sekarang masa yang senggang dipenuhi dengan novel,,pergi mana dalam beg mesti ade novel,,ape laaa...
cuti>>balik rumah ibu dah beli novel-novel baru,,,woahhh..!!!ibu pun dah suka baca novel./tumpang sekaki laa ek?!...hahahhaah,laaa,,mak su ngan mak long pun suke baca novel ,,,ni yang nak tumpang dua kaki,,,terima kasih kalian,,,-,-'

Tamat laa sudah pasal novel-,-'
tak tamat laaa punya,,,,

No comments:

Post a Comment